Toimituskäytäntö

Toimitusaika 

Tuote lähetetään varastosta asiakkaalle 1-3 arkipäivän kuluessa. 

Toimitamme ja myymme tavaroita maailmanlaajuisesti, ja toimituksemme kestävät normaalisti 8-25 työpäivää. Viikonlopputilaukset pakataan ja lähetetään seuraavana arkipäivänä. 

Toimituspäivät perustuvat työpäiviin eivätkä sisällä viikonloppuja ja pyhäpäiviä. Erikoistilauksissa voi olla pidemmät käsittely- ja tuotantoajat. 

Jos viivästykset johtuvat meistä riippumattomista olosuhteista (Force Majeure), kuten globaalista pandemiasta, emme ole vastuussa toimitusajan aiheuttamista ongelmista. Odota 30 työpäivää ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun puuttuvasta tilauksesta antamalla seurantanumerolla.

Jos sinulla on kysyttävää toimituksista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse otsikolla "Toimitus" saadaksesi nopean vastauksen.

Tuotteet lähetetään suoraan kumppanimme varastosta parhaaseen mahdolliseen hintaan. Pidätämme oikeuden mahdollisiin virheisiin liittyen kolmannen osapuolen logistiikkaan. Tekemällä ostoksen meiltä hyväksyt kaikki tällä verkkosivustolla määritellyt ehdot. Siksi suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä etukäteen, jos sinulla on kysyttävää ostosta. Jos sinulla on valituksia tai muita kysymyksiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse saadaksesi nopeimman vastauksen.

Kaikista lunastamattomista paketeista pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta 20 euroa palautuksen toimitus- ja käsittelykuluista.

*Toimitusaikamme ovat arvioituja eivätkä taattuja, ja voivat vaihdella asuinpaikan mukaan. 

Tuonnin ALV ja tullimaksut 

Se, että tavarat lähetetään suoraan toimittajaltamme EU:n ulkopuolelta, voi johtaa siihen, että tietyt lähetykset ovat tuontiarvonlisäveron ja tullimaksujen alaisia. Tätä tapahtuu harvoin, mutta jos saat Postnordin kautta viestin tuontialv:n maksamisesta, ilmoita siitä meille, niin tutkimme asiaa tarkemmin.

Tietyn rajan ylittävistä tavaroista peritään Norjan tullilaitoksen ilmoittama tullimaksu.

Missä tilaukseni on?

Tilaus lähetetään kumppanimme varastosta 1-3 työpäivän kuluessa*. Lähetämme sähköpostilla toimitusvahvistuksen, jossa on seurantanumero ja toimitustiedot. 

Jos olet edelleen epävarma, missä pakettisi on, lähetä meille sähköpostia, niin tukitiimimme voi auttaa sinua lisää. 

*Suurten määrien käsittelyaika voi vaihdella jopa 7 päivään; annettu aika on arvio, eikä sitä voida taata. 

Pakettiani ei voida seurata, mitä voin tehdä?

Lähetyksen vahvistussähköpostin vastaanottamisen jälkeen voi kestää 5-7 arkipäivää, ennen kuin seurantakoodi on aktiivinen. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä.

Lähetyksen vahvistussähköpostin vastaanottamisen jälkeen voi kestää 5-7 arkipäivää, ennen kuin seurantakoodi on aktiivinen. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä.